fredag den 26. oktober 2012

Du Er Her - Dokumentarisk Tegneserie

'Du Er Her' var en slags visuel undersøgelse af, hvor vi er (Viborg). Med undervisning af Andreas Lindebjerg skulle vi i forskellige grupper med forskellige opgaver undersøge og illustrere Viborg. I min gruppe skulle vi lave en dokumentariske tegneserie. Vi valgte at tegne 5 billeder hver af forskellige steder i Viborg, som vi syntes kendetegner byen. Det blev til 20 billeder i alt - her er mine 5:
Domkirken

Borgvold

Sct. Mogens Gade

Området ved det gamle fængsel

Det nye rådhus (parkeringspladsen)

 Vi misforstod opgaven, og billederne blev derfor overhovedet ikke så stemnings- og udtryksfulde, som det var meningen. Der er nogle ting ved udtrykket, jeg har brugt, som jeg er meget tilfreds med, men jeg tror også, jeg kunne have lavet nogle bedre billeder, hvis ikke jeg havde været så meget i tvivl om, hvad opgaven var.

Jeg var i gruppe med Søren Sparre, Silja Christensen og Martin Skovby.



 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar