torsdag den 22. marts 2012

Hændernes Stemme - En Løsning

Vi havde Michelle Kranot til forløbet "Dokumentarisk animation". Vi lærte meget om, hvad det overhovedet vil sige, men også om, hvordan man bruger det.
 F.eks. kan animation måske udtrykke nogle følelser kraftigere, end man ville kunne med almindelige filmiske virkemidler.

Den fulde dokumentar (med animationen ca. 20 sek. inde):




 Vi har gennem både lyd og billede prøvet at give følelsen af, hvordan en tolk gør det 'blurede' og udefinerbare til noget klart og tydeligt.

Jeg var egentlig med ind over de fleste delprocesser i vores animations-produktion. Jeg hjalp Søren med hånd-animationen, Rasmus med lyd-animationen, og derefter arbejdede jeg med teksten. Det er derfor ret svært at sige, præcist hvad min rolle var.

Jeg var i gruppe med Søren Sparre, Thomas Hæklund, Benjamin Jørgensen og Rasmus Baatrup

Ingen kommentarer:

Send en kommentar